چرا افزایش رتبه سایت در گوگل اهمیت دارد؟
نوشته شده توسط : علی پور

تعداد بازدید از سایت، یکی‌از گرفتاری های طراحی سایت در مشهد اساسی رایا پارس مدیران ahrefs تارنما هاست. استدلال این قضیه این میباشد که درصورتی که شما شایسته ترین تارنما را از دید نرم افزار نویسی، پیاده سازی گرافیک، محتوا، تجربیات کاربری و... داشته باشید البته تارنما شما بازدید نداشته باشد، تارنما شما هیچ ارزشی ندارد. از طرف دیگر بها وبسایت های اینترنتی مبتنی بر واحد سنجش بازدید آنان و قیمت کاربرانی که دارا‌هستند معقول می گردد.

براین اساس ارتقاء بازدید وب سایت بسیار اثرگذار میباشد، ولی چرا از بین نحوه های مختلفی که برای این عمل وجود داراست، ارتقاء بازدید از روش گوگل برای کلیه دوستداشتنی میباشد؟ برای یافتن جواب به‌این پرسش قادر خواهیم بود بعضا از طریق های ارتقاء بازدید را تحقیق کنیم:

تبلیغات ایمیلی
تبلیغات بنری و متنی در وبسایت های متفاوت
تبلیغات آفلاین (خبرنامه، خبرنامه، تلویزیون و... )
تبلیغ در موتورهای کاوش
بازدید بدون واسطه (اشخاصی که از پیشین تارنما را می‌شناسند)
بازدید از روش شبکه‌های‌مردمی
بازدید از روش گوگل و بقیه موتورهای کاوش
از در بین مجموع طریق های فوق، بازدید از روش گوگل برای تک تک وبمسترها التفات داراست. عامل این مسئله در جايگاه نخستین نادر هزینه بودن آن میباشد. در واقع شما برای اخذ بازدید از گوگل هزینه نمیکنید بلکه هزینه ای که خواهید داشت هنگامی میباشد که برای ایفا این فعالیت بایستی قرار دهید. از طرف دیگر، گوگل کسانی را به سمت تارنما شما هدایت می نماید که در‌پی خرید تولیدات یا این که سرویس ها شما میباشند و به همین خیال و خاطر بیشترین بازدهی را نسبت به بقیه طرز های تبلیغاتی سنتی مانند روزنامه، خبر نامه، تلویزیون، رادیو و... داراست.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: